Article en El Periòdic d’Ontinyent!

Per carballo el 16 junio 2008 – 2:00 pm -

Començem a donar bona publicitat de la Comparsa Alternativa, i com ja sabeu, donem per oberta la temporada d’apuntarse, i des del Periòdic d’Ontinyent ja han tret la noticia. En l’edició del 14 de Juny del 2008, en la pagina 9, han publicat aquesta noticia que te com a titular, La Comparsa Alternativa asegura que “no somos una revolución ni una reivindicacion”:

Prem en l’imatge per a vorela mes gran

La noticia es una resposta a un correu que vaig enviar jo mateix la setmana passada, indicant exactament el que es comenta a la noticia. Ací alguns extractes, referent a les nostres disfreses:

Tendra lugar la cena y el enfrentamiento de “vacas contra bañistas”, una elección que ellos mismos califican como carente de lógica.

Fentse eco de la nostra posició de cara a qui pensa que busquem crear polèmica:

Este grupo ha asegurado que “no somos una revolución ni una reivindicación” y matizan “no estamos en contra de las fiestas de Moros y Cristianos, de echo estamos totalmente a favor”. Añaden que “no tenemos nada en contra de la Sociedad de Festers” a la cual no critican “por que no estamos dentro”.

I convidant a cualsevol que vulga arrimarse als nostres actes:

La fiesta arrancara el mismo jueves de los Alardos, a las 18h de la tarde, con la celebración del Contrabando en el Pou Clar, un acto en el que tambien interviene el publico

Desde La Comparsa Alternativa, volem donar les gracies al Periodic d’Ontinyent per ferse eco de la nostra festa.


Tags: , , , , , , ,
Categories: Moros i Cristians, Premsa | Comentarios desactivados

Comments are closed.